Trženje z iskalnimi mehanizmi ali SEM je eden najučinkovitejših načinov za rast vašega podjetja na vedno bolj konkurenčnem trgu. Z milijoni podjetij, ki se potegujejo za enake zrkla, nikoli ni bilo pomembneje oglaševati na spletu, trženje z iskalnimi mehanizmi pa je najučinkovitejši način za promocijo izdelkov in rast podjetja.
V tem priročniku boste izvedeli pregled osnov trženja iskalnikov, pa tudi nekaj nasvetov in strategij za pravilno izvedbo trženja iskalnikov.
Oglaševanje na iskalnikih
Trženje z iskalniki je praksa trženja podjetja z uporabo plačljivih oglasov, ki se pojavljajo na straneh z rezultati iskalnikov (ali SERP-jih ). Oglaševalci ponujajo ključne besede, ki jih uporabniki storitev, kot sta Google in Bing, lahko vnesejo, ko iščejo določene izdelke ali storitve, kar oglaševalcu daje možnost, da se njihovi oglasi prikažejo poleg rezultatov za te iskalne poizvedbe.
Ti oglasi, pogosto znani po izrazu oglasi plačljivi na klik, so na voljo v različnih oblikah. Nekateri so majhni besedilni oglasi, medtem ko so drugi, na primer oglasi s seznami izdelkov (PLA-ji, znani tudi kot Nakupovalni oglasi) bolj vizualni oglasi na izdelkih, ki potrošnikom omogočajo ogled pomembnih informacij na prvi pogled, na primer cene in pregledi.
Največja moč trženja iskalnikov je, da oglaševalcem ponuja možnost, da svoje oglase postavijo pred motivirane kupce, ki so pripravljeni kupiti v pravem trenutku, ko so pripravljeni na nakup . Noben drug oglaševalski medij tega ne more storiti, zato je trženje iskalnikov tako učinkovito in tako neverjetno močan način za rast vašega podjetja.
SEM vs SEO
SEM v primerjavi s SEO: Kakšna je razlika?
Na splošno se “trženje iskalnikov” nanaša na plačljivo trženje iskalnega prometa, sistem, v katerem podjetja plačujejo Googlu, da prikazuje oglase v rezultatih iskanja.
Optimizacija iskalnikov ali SEO je drugačna, ker podjetja ne plačujejo Googlu za promet in klike; raje zaslužijo brezplačno mesto v rezultatih iskanja, tako da imajo najprimernejšo vsebino za dano iskanje po ključnih besedah.
Tako SEO kot SEM naj bi bili temeljni deli vaše strategije spletnega trženja. SEO je močan način za spodbujanje zimzelenega prometa na vrhu toka, medtem ko so oglasi iskalnikov zelo stroškovno učinkovit način za izvedbo konverzij na dnu toka.
Ključne besede: Fundacija trženja iskalnikov
Ključne besede so temelj trženja iskalnikov. Ko uporabniki vnesejo ključne besede (kot del iskalnih poizvedb ) v iskalnike, da bi našli tisto, kar iščejo, bi moralo biti malo presenečenje, da ključne besede predstavljajo temelj trženja iskalnih mehanizmov kot oglaševalske strategije.
Raziskovanje ključnih besed SEM
Preden lahko izberete, katere ključne besede boste uporabili pri trženjskih akcijah v iskalnikih, morate izvesti obsežne raziskave kot del strategije upravljanja ključnih besed .
Najprej morate določiti ključne besede, ki so pomembne za vaše podjetje in bodo bodoče stranke verjetno uporabljale pri iskanju vaših izdelkov in storitev. Eden od načinov za dosego tega je uporaba brezplačnega orodja za ključne besede.
Preprosto vnesite ključno besedo, ki je primerna za vaše podjetje ali storitev, in si oglejte povezane predloge za predlaganje ključnih besed, ki so lahko osnova različnih marketinških kampanj iskalnih spletnih mest.
Ta koncept je znan kot namen iskanja ali verjetnost, da bo potencialni uporabnik po iskanju določenega izraza opravil nakup ali drugo želeno dejanje. Šteje se, da imajo nekatere ključne besede veliko komercialno namero ali močan znak, da želi iskalec nekaj kupiti. Primeri ključnih besed z visokim komercialnim namenom vključujejo:
- Nakup
- Popusti
- Ponudba
- Kupon (i)
- Brezplačna dostava
Več o ključnih besedah komercialne namere si preberite v tej spletni objavi .
Ključne besede in struktura računa
Drugi ključni vidik ključnih besed, ki je bistven za uspeh marketinške kampanje iskalnika, je struktura računa.
Logično razvrščanje ključnih besed in struktura računov vam lahko pomagajo doseči višje stopnje klikov , nižje stroške na klik in na splošno večjo splošno uspešnost, raziskave ključnih besed pa vam lahko pomagajo razmišljati o tem, kako najbolje strukturirati svoj račun.
Za optimalne rezultate je treba račune AdWords in Bing Ads oblikovati na naslednji način:
- Oglasne kampanje
- Skupine oglasov
- Ključne besede
- Besedilo oglasa
- Ciljne strani
Oglasne kampanje se lahko in se morajo v večini primerov osredotočiti na podobne izdelke ali storitve. Če na primer vodite trgovino s strojno opremo, bi se lahko ena oglaševalska kampanja osredotočila izključno na jesenske izdelke, kot so puhalniki, grablje in vreče z listjem, medtem ko bi se druga lahko osredotočila na električna orodja in tako naprej.
Skupine oglasov omogočajo, da se vsaka oglaševalska akcija dodatno kategorizira glede na pomembnost. V našem primeru trgovine s strojno opremo lahko ena skupina oglasov ustreza različnim vrstam grabljev ali različnim modelom puhalnikov. Pri kampanji za električna orodja se lahko ena skupina oglasov osredotoči na vrtalnike, druga pa na krožne žage. Takšna raven organizacije lahko traja nekoliko dlje, da se ustanovi, vendar pa bodo nagrade – in sicer višji CTR z nižjimi stroški – na dolgi rok to prizadevanje koristno.
Dražba za trženje oglaševalcev
Ena najbolj trajnih napak pri trženju z iskalnimi stroji je ta, da ima kdorkoli največji proračun za oglaševanje. Čeprav je večji oglaševalski proračun zagotovo lahko koristen, še posebej, če ciljate na zelo konkurenčne ključne besede, vendar še zdaleč ni pogoj za uspeh pri trženju z iskalnimi stroji. To je zato, ker vsi oglasi potekajo skozi postopek, znan kot dražba oglasov, preden se pojavijo poleg rezultatov iskanja. Za namene tega pojasnila se bomo osredotočili na dražbo oglasov v programu Google AdWords.
Kako deluje dražba oglasov
Postopek dražbe oglasov poteka vsakič, ko nekdo vnese iskalno poizvedbo v Google. Če se želite prijaviti na dražbo oglasov, oglaševalci identificirajo ključne besede, za katere želijo ponuditi, in poleg rezultatov, povezanih s temi ključnimi besedami, nakažejo, koliko so pripravljeni porabiti (na klik). Če Google ugotovi, da so ključne besede, za katere imate ponudbo, vsebovane v uporabnikovi iskalni poizvedbi, se vaši oglasi vpišejo na dražbo oglasov.
Kako oglasi “zmagajo” na dražbi oglasov
Pri vsakem iskanju se ne bo prikazal vsak oglas. To je zato, ker pri dražbi oglasov pri določanju umestitve oglasov na SERP upoštevajo različne dejavnike in ker nima vsaka ključna beseda dovolj komercialnega namena, da upraviči prikazovanje oglasov poleg rezultatov. Dva glavna dejavnika, ki ju Google ocenjuje kot del postopka dražbe oglasov, sta vaša najvišja ponudba in ocena kakovosti vaših oglasov.
Najvišja ponudba je najvišji znesek, ki ste ga navedli, da ste pripravljeni plačati za klik. Ocena kakovosti je meritev, ki temelji na splošni kakovosti vašega oglasa. Google izračuna te meritve med dražbo oglasov, da določi umestitev oglasov. Rezultat tega izračuna je znan kot uvrstitev oglasov.
Pomen ocene kakovosti v SEM
Glede na to, da ocena kakovosti Google AdWords obsega polovico formule uvrstitve oglasov, je eden najpomembnejših meril, na katerega se lahko osredotočijo tržniki iskalnikov. Visoke ocene kakovosti vam lahko pomagajo doseči boljši položaj oglasov z nižjimi stroški, saj Google daje prednost oglasom, ki so zelo pomembni za uporabniške poizvedbe.
V spodnji tabeli lahko vidite, da ima oglaševalec 1 najnižjo najvišjo ponudbo, vendar ima najvišjo oceno kakovosti, kar pomeni, da imajo njihovi oglasi prednost pred umestitvijo med dražbo oglasov: