SEO-SLOVENIJA-LOGO
  • Domov
  • SEO storitve
    • SEO analiza
    • SEO članki
    • On site SEO
    • Povratne povezave
  • Članki
    • SEO
    • SEM
    • SMM
  • Stik
  • English
Get in Touch
  • By: Martin Miklavčič
  • Nov 5
  • Comments (0)

Optimizacija spletnih strani so spremembe vsebine in strukture spletne strani za izboljšanje uvrstitve na strani z rezultati iskanj (SERP). Iskalniki spodbujajo prizadevanja za optimizacijo strani za iskalnike (SEO) tako, da koristijo uporabniku. Ti vključujejo uporabo ustreznih ključnih besed v naslovih (H1) in podnaslovih, prijaznih URL-jev s ključnimi besedami namesto nizov številk in oznake sheme, da bodo rezultati bogatejši in podrobnejši.


Do konca tega stavka bo v Googlu opravljenih že več kot 100.000 iskanj. Ker se večina spletnih izkušenj začne z iskanjem, so ti rezultati pomembni. In SEO vam prinese želene rezultate.

Kaj je SEO?

SEO pomeni optimizacijo iskalnikov, ki pomaga, da se vaša stran višje uvrsti v Google in druge iskalnike, da privabijo več prometa na vaše spletno mesto.

Svoje strani lahko oblikujete in razvijate na podlagi tega, kar iskalniki iščejo na spletnem mestu, kar se spreminja, ko se tehnološki trendi še naprej razvijajo. Če tega še niste storili, lahko prilagodite svojo prisotnost na spletu in tako zagotovite, da je uporabna in informativna.

Vendar SEO vedno ni bil tak. V prvih dneh interneta je Google spletno mesto razvrstil po tem, kolikokrat je vsako spletno mesto uporabljalo določeno ključno besedo . To je privedlo do prakse, imenovane “polnjenje ključnih besed”, kar je pomenilo, da se celo kakovostna spletna mesta zlahka zakopajo. Zdaj Google daje prednost kakovosti pred gostoto ključnih besed.

Če imate spletno mesto, je to dobra novica, saj lahko vložite čas in talent, da ustvarite spletno mesto, zaradi katerega boste bolj verjetno razvrščeni.

Če se želite naučiti, morate razumeti, kako delujejo iskalniki. Kot primer bomo uporabili Google, ker omogoča največ iskanj na svetu.

Kako deluje Google?

Ko vnesete iskalni izraz, Googlov algoritem določa, katera od neštetih spletnih mest bo za vas najpomembnejša. Nato našteva ustrezna spletna mesta glede na pomembnost in vam jih pokaže na tem, kar industrija kliče na strani z rezultati iskalnika .

Plazenje

Google nenehno išče po spletu in išče nove ali posodobljene strani. Uporablja programe, znane kot spletne pajke , ki sledijo povezavam po spletu in poročajo o Googlovem strežniku.

Indeksiranje

Ko Googlovi spletni pajki vrnejo podatke o spletnem mestu, zbirka notranjih strežnikov analizira vsebino vsake strani, da določi njeno glavno temo in sporočilo. Te informacije sodijo v Googlov indeks – vir, ki ga iskalnik uporablja za določanje uvrstitve na strani.

Če želite, da se vaša stran uvrsti po določenih ključnih besedah, se prepričajte, da spletni pajki te besede opazijo. Če želite to narediti, morate:

  • Uporabite jedrnate in ustrezne naslove strani
  • Vključite naslove za različne teme
  • Dodajte alt besedilo ali besedilo, ki se prikaže namesto slik, da Google pomaga obdelati video in slikovno vsebino

Čim jasnejši boste o vsebini strani, bolj natančen bo postopek indeksiranja.

Uvrstitev

Ko nekdo izvede iskanje, Google določi, katere strani se najprej pojavijo, tako da upošteva dejavnike, kot so:

  • Besede, uporabljene pri iskanju
  • Lokacija uporabnika
  • Starost vsake strani
  • Strokovnost ustvarjalca strani

Nenehni izziv SEO je zagotoviti, da je vaša stran posodobljena in v svojem dizajnu in vsebini usmerjena k svojim ciljnim uporabnikom.

Kaj vam danes pomaga višje?

Iskalniki že od devetdesetih let uporabljajo algoritme za določitev, katera spletna mesta naj se najprej pojavijo na njihovih straneh z rezultati. Kar se je v teh algoritmih prednostno spremenilo, pa se je zelo spremenilo.

Google se že od dnevov polnjenja ključnih besed trudi, da bi razumel, kaj naredi spletno mesto relevantno in informativno. To znanje uporablja vsakih nekaj mesecev, ko izda novo posodobitev, namenjeno učinkovitejšemu razvrščanju spletnih mest.

Google še vedno upošteva ključne besede pri razvrščanju spletnih mest, vendar je v teh dneh kakovost informacij pomembna.

Google ocenjuje kakovost na podlagi:

  • Ustreznost iskanju
  • Strokovnost, avtoriteta in zanesljivost vira
  • Uporabnost spletnega mesta
  • Prijazna mobilnost in prilagodljivost med brskalniki
  • Hitrosti nalaganja strani

Nekateri od teh dejavnikov so na strani, kar pomeni, da so del tega, kako doživljate spletno mesto. Druga so zunaj strani, kot druga spletna mesta, ki se povezujejo na vaša. Elementi zunaj strani krepijo ugled vašega spletnega mesta in tako izboljšajo njegovo uvrstitev.

Če razvrstite dejavnike razvrstitve glede na to, ali so na strani ali zunaj strani, vam bodo pomagali razviti učinkovito strategijo SEO. Spletno SEO in SEO zunaj strani vam pomagata, da se uvrstite bolj visoko, vendar so načini za njihovo izvajanje zelo različni.

Na strani v primerjavi s stranjo SEO

Najboljši način za razlikovanje SEO na strani in zunaj strani je po samih izrazih.

SEO na strani se nanaša na elemente, ki so vidni gledalcem na vašem spletnem mestu. Vključuje tako tehnične kot vsebinske izbire, vključno s:

  • Naslovi
  • Alt besedilo in meta opisi
  • Struktura URL-jev
  • Hitrost nalaganja
  • Infografika
  • Kopija strani
  • Videoposnetki
  • Ocene izdelkov
  • Vsebina spletnega dnevnika

Več spletnih elementov SEO, ki jih učinkovito naslavljate, višje bo vaše spletno mesto v organskem iskanju.

SEO zunaj strani pomaga tudi pri izboljšanju vaše uvrstitve, vendar je težje sprejeti ukrepe za njegovo neposredno izboljšanje. To je zato, ker SEO zunaj strani vključuje spletna mesta, ki niso vaša. To lahko vključuje:

  • Blogi in članki, ki se povezujejo na vašo vsebino
  • Spletna mesta za izmenjavo video, zvoka ali slike, ki gostijo vsebino zunaj mesta
  • Imeniki in spletna mesta za pregled podjetij

Če vodite podjetje, lahko informacije o svojem podjetju pošljete na spletna mesta, kot sta Yelp in Yellow Pages, da začnete izboljševati svoje lastno SEO stran. Da boste svojo prisotnost še okrepili, spodbudite stranke, da na teh straneh puščajo mnenja in ocenjujejo vaše podjetje.

Drugi večji del SEO strani je zbiranje povratnih povezav , znanih tudi kot vhodne povezave. Povratna povezava je vsaka zunanja povezava, ki uporabnike vrne na vaše spletno mesto. Več povratnih povezav imate, drugi ljudje menijo, da ste avtoriteto v svoji panogi.

Predvidoma je ta ideja povzročila nekaj težav v preteklosti. Lastniki spletnih strani so včasih trgovali ali kupovali povratne povezave v upanju, da bodo na rezultatih iskanja višje. Danes se lahko vse povezave, namenjene manipulaciji z razvrstitvijo na spletnem mestu, štejejo za kršitev Googlovih smernic in dejansko lahko negativno vplivajo na uvrstitev vašega spletnega mesta v rezultatih iskanja.

V teh dneh je kakovost vaših povratnih povezav veliko pomembnejša od tega, koliko jih imate. Vsaka povezava na vaši strani mora ustrezati vaši vsebini in zanimati vaše občinstvo. Lahko si prizadevate za povečanje števila povratnih povezav, vendar morate to storiti pošteno. Nekaj ​​učinkovitih strategij je:

  • Pošiljanje objav gostov na ugledne bloge
  • Ustvarjanje izmenljivih infografik
  • Razvoj vsebine, ki omenja vplivnike in trende na vašem področju
  • Objavljanje multimedijske vsebine na spletnih mestih, kot so Vimeo, YouTube, SoundCloud in Flickr

Vaš končni cilj je razviti ugled strokovnjaka. Ko bodo drugi videli vsebino, ki ste jo ustvarili o temi, jo bodo povezali. To bo povečalo vašo skupno kakovost povratnih povezav.

Osredotočite se na svoje občinstvo

Zdaj, ko poznate SEO, si lahko prizadevate za izboljšanje razvrstitve in prepoznavnosti svojega spletnega mesta. In enostavno je začeti! Čim bolj je dragocena vaša vsebina za vaše občinstvo – in bolj boste optimizirali več tehničnih vidikov spletnega mesta – boljši bodo vaši rezultati.

Martin Miklavčič

Ustanovitelj podjetja Miklavčič marketing d.o.o., se z digitalnim marketingom ukvarjam že od leta 2006. Izpod mojih rok se je na Google, Facebook in druge platforme prelilo že več milijonov evrov… Kot sem spoznal na svoji poti, podjetja pogosto vlagajo sredstva v oglaševalske kanale ali platforme, ki niso najbolj donosne, ali na načine, ki ne delujejo. Tako ne izgubijo le denarja, temveč prepričanje, da se s spletom lahko dejansko uspe. V sodelovanju s partnerji smo dokazali in še vedno dokazujemo, da se s pomočjo digitalnega marketinga da delati čudeže.

Navigacija prispevka

Next Post Novejše objave
Kaj je SEM (Search Engine Marketing)

Najnovejši prispevki

  • SEO optimizacija – Kaj je SEO in koliko se splača vlagati v SEO
  • Kaj je SMM?
  • Kaj je SEM (Search Engine Marketing)
  • Kaj je SEO (Search Engine Optimization)?

Kategorije

  • SEM
  • SEO
  • SMM
  • Uncategorized
SEO-SLOVENIJA-LOGO

Spletno stran upravlja podjetje Miklavčič marketing d.o.o.

Storitve

  • SEO Analiza & Strategija
  • Onsite SEO
  • SEO članki
  • Gradnja povezav

Kontakt

  • SEO Slovenija
  • Telefon 040 636 759
  • E-pošta info@seo-slovenija.si
  • Slovenščina
  • English

Copyright 2024 - seo-slovenija.si - SEO Slovenija