Trženje socialnih medijev je uporaba platform za družabne medije, da se povežete s svojim občinstvom za izgradnjo blagovne znamke, povečanje prodaje in povečanje prometa na spletnem mestu. To vključuje objavljanje odlične vsebine v vaših profilih družbenih medijev, poslušanje in vključevanje sledilcev, analizo rezultatov in objavljanje oglasov na družbenih medijih.
Najpomembnejše (trenutno) platforme za socialne medije so Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube in Snapchat.
Obstajajo tudi številna orodja za upravljanje družbenih medijev, ki podjetjem pomagajo, da kar najbolje izkoristijo zgoraj naštete platforme socialnih medijev. Na primer, Buffer je platforma orodij za upravljanje družbenih medijev, s pomočjo katere lahko dosežete uspeh s trženjem na družbenih medijih. Ne glede na to, ali želite zgraditi blagovno znamko ali razviti svoje podjetje, vam želimo pomagati do uspeha.
Kratek pregled trženja socialnih medijev
Trženje družbenih medijev se je najprej začelo z objavljanjem. Podjetja so delila svojo vsebino na družbenih medijih, da bi ustvarila promet na svojih spletnih mestih in, upajmo, prodajo. Toda socialni mediji so zoreli daleč od tega, da bi bili le prostor za predvajanje vsebin.
Dandanes podjetja družabne medije uporabljajo na nešteto različnih načinov. Na primer, podjetje, ki skrbi, kaj ljudje govorijo o svoji blagovni znamki, bi spremljalo pogovore v družbenih medijih in se odzivalo na ustrezne omembe (poslušanje in angažiranje v družbenih medijih). Podjetje, ki želi razumeti, kako deluje na družbenih medijih, bi analiziralo njegov doseg, angažiranost in prodajo na družbenih medijih z orodjem za analitiko (social media analytics). Podjetje, ki želi doseči določen obseg občinstva v obsegu, bi izvajalo visoko usmerjene oglase v družabnih medijih (oglaševanje na družbenih medijih).
Kot celota so te pogosto znane tudi kot upravljanje družbenih medijev.
1. Strategija
Preden se takoj potopite in nekaj objavite na družbenih medijih, stopimo korak nazaj in si oglejmo širšo sliko. Prvi korak je razmisliti o svoji strategiji socialnih medijev.
Kakšni so vaši cilji? Kako vam lahko družbeni mediji pomagajo doseči poslovne cilje ? Nekatera podjetja uporabljajo socialne medije za povečanje prepoznavnosti svoje blagovne znamke , druga pa jih uporabljajo za spodbujanje prometa in prodaje na spletnih straneh. Socialni mediji vam lahko pomagajo tudi pri ustvarjanju angažiranosti glede vaše blagovne znamke, ustvarite skupnost in služijo kot kanal za podporo strankam.
Na katere platforme socialnih medijev se želite osredotočiti? Najpomembnejše omenjene platforme socialnih medijev so Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube in Snapchat. Obstajajo tudi manjše in prihajajoče platforme, kot so Tumblr, Tik Tok in Anchor, ter platforme za družabna sporočila, kot so Messenger, WhatsApp in WeChat. Ko začnete, je bolje izbrati nekaj platform, za katere menite, da je ciljna publika, kot pa na vseh.
Kakšno vrsto vsebine želite deliti? Katera vrsta vsebine bo najbolje pritegnila vaše ciljno občinstvo? Ali so slike, videoposnetki ali povezave? Ali gre za poučne ali zabavne vsebine? Dober kraj za začetek je ustvariti marketinško persono , ki vam bo pomagala odgovoriti na ta vprašanja. In tega ni treba večno popraviti; lahko vedno spremenite svojo strategijo glede na uspešnost objav v družbenih medijih.
Da bi vam pomagali ustvariti veliko socialno medijsko strategijo, tukaj so naše dolgo-obrazec, korak za korakom vodili za ustvarjanje strategijo socialnih medijev in socialni načrt trženja medijev.
2. Načrtovanje in objavljanje
Trženje socialnih medijev za mala podjetja se običajno začne s stalno prisotnostjo na socialnih medijih. Skoraj tri milijarde ljudi (3.000.000.000!) Uporablja socialne medije. S svojo prisotnostjo na platformah družbenih medijev dajete svoji znamki priložnost, da jo odkrijejo vaše bodoče stranke.
Objava v družabnih medijih je tako preprosta kot skupna objava spletnega dnevnika, slike ali videoposnetka na platformi družbenih medijev. Tako kot bi delili na svojem osebnem Facebook profilu. Vendar boste želeli vsebino načrtovati pred časom, namesto da bi ustvarjali in objavljali vsebino spontano. Da bi zagotovili čim večji doseg na družbenih medijih, morate ob pravem času in pogostosti objaviti odlične vsebine, ki so jim všeč vaše občinstvo .
Zdaj obstajajo različna orodja za načrtovanje družabnih medijev, na primer Buffer Publish , s pomočjo katerih lahko samodejno objavite svojo vsebino v želenem času. To vam prihrani čas in vam omogoči, da dosežete svojo občinstvo, ko je najverjetneje, da sodeluje z vašo vsebino.
3. Poslušanje in udejstvovanje
Z rastjo vašega podjetja in družbenih medijev se bodo povečevali tudi pogovori o vaši blagovni znamki. Ljudje bodo komentirali vaše objave na družbenih medijih, vas označili v svojih objavah na družbenih medijih ali vam neposredno poslali sporočilo.
Ljudje bi lahko celo govorili o vaši blagovni znamki na družbenih medijih, ne da bi vam to sporočili. Tako boste želeli spremljati pogovore v družbenih medijih o svoji blagovni znamki. Če gre za pozitiven komentar, dobiš priložnost, da jih presenetiš in navdušiš. V nasprotnem primeru lahko ponudite podporo in popravite situacijo, preden se poslabša.
Ročno lahko preverite vsa svoja obvestila na vseh platformah družbenih medijev, vendar to ni učinkovito in ne boste videli objav, ki niso označile profila družbenih medijev vašega podjetja. Namesto tega lahko uporabite orodje za poslušanje in udejstvovanje v družabnih medijih , na primer Buffer Reply , ki združuje vse vaše omembe in sporočila o družbenih medijih, vključno z objavami, ki niso označile profila družbenih medijev vašega podjetja.
4. Analytics
Ne glede na to, ali objavljate vsebino ali se ukvarjate v družabnih medijih, boste želeli vedeti, kako uspešen je vaš trženje na družbenih medijih . Ali na družbenih medijih dosežete več ljudi kot prejšnji mesec? Koliko pozitivnih omembe dobite na mesec? Koliko ljudi je uporabljalo hashtag vaše blagovne znamke v svojih objavah na družbenih medijih?
Platforme družbenih medijev same zagotavljajo osnovno raven takšnih informacij. Če želite pridobiti bolj poglobljene informacije o analitiki ali preprosto primerjati med platformami družbenih medijev, lahko uporabite široko paleto razpoložljivih orodij za analizo socialnih medijev, na primer Buffer Analyse (v zaprti beta).